بعد معاناتها مع الاجهاض.. نجمة "أراب آيدول" تعلن انفصالها عن زوجها برسالة مؤثرة

18 مارس 2018

بعد المعاناة التي عاشتها بسبب خسارتها توأمها، أعلنت الفنانة المصرية إيناس عز الدين بشكل مفاجئ انفصالها عن زوجها أحمد قمر، مؤكدة أنهما سيحتفظان بعلاقة جيدة.

وكتبت المشتركة السابقة في برنامج "أراب آيدول" عبر حسابها على "فايسبوك" التالي: "بعلن انفصالي عن زوجي احمد قمر بكل حب وود واحترام وتقدير، ممكن نكون اختلفنا كأزواج اننا نكمل مع بعض او النصيب وقف لحد كده بس هيفضل صديق عمري كله".

وأضافت: "بتمنالك كل خير وكل سعادة ونجاح يا احمد يا انضف انسان عرفته في حياتي".

وتابعت: "كله قسمة ونصيب، معلومة دي مش كدبة ابريل ولا ده خبر هزار".

وأكملت رسالتها: "هو ليه الناس مش متقبلة فكرة اننا انفصلنا واحنا بنحترم بعض وبنحب بعض وشايلين لبعض الخير والتقدير واننا اختلفنا كزوجين واكيد القرار ده ما اخدناهوش وليد اللحظة، وقبل ما نعلنه اتناقشنا كتير وقررنا ننفصل بالمعروف واحنا شايلين وفاكرين لبعض كل حاجة حلوة"، مؤكدة انه "مش لازم نذم في بعض ونغلط في بعض وكل واحد فينا يقول التاني كان مطلع عينه علشان الناس تتقبل فكرة انفصالنا".

وأضافت: "إحنا اختلفنا وصعب نكمل كزوجين بس مستحيل نبطل اننا نفضل في حياة بعض كأصدقاء لاننا طول عمرنا كنا اصدقاء حتى واحنا متجوزين والعشرة مش بتهون بالساهل ومش معنى اننا اختلفنا وانفصلنا كأزواج اننا نكره بعض ونغلط في بعض وما نشوفش بعض ونعادي بعض، احنا هنفضل اهل غصب عن اي شيء وبنكن لبعض كل حب واحترام وتقدير".