بالفيديو - انفعال محمد شاهين على رامز جلال ومحمد لطفي يكشف سبب غضبه منه

القاهرة – "لها" 15 مارس 2024

وقع كلٌ من الفنانَين محمد شاهين ومحمد لطفي ضحايا مقلب رامز جلال في حلقة أمس (الخميس) من برنامج "رامز جاب من الآخر" الذي يقدّمه طوال شهر رمضان على شاشة قناة mbc مصر.

وسخر رامز في بداية الحلقة من محمد لطفي ومحمد شاهين قائلاً: "حلقة الطار البايت، خناقة مر عليها سنين، والكل شاهد عليها كانت بدأت بهزار وانتهت بجد، بدأت بوجه جديد بيبدأ طريقه، حب يعمل فيها كوميديا، ولكن اتصدم بفنان في جسم هولاكو، وبدأت الخناقة بينهم، النهاردة معادنا مع الاتنين اللي التار بينهم من سنين، الغتت والقفوش، أصحاب العداوة التي لا تمحيها السنين... محمد لطفي ومحمد شاهين".


وتحدث محمد شاهين عن سبب عدم زواجه قائلاً: "مش عايز أتجوّز عشان مفيش ست هتقدر تستحملني"، وعقّب رامز مازحاً: "ليه أنت بتشخّر ولا إيه؟".

وشهدت الحلقة انفعال محمد شاهين على رامز جلال، وذلك بعدما ألقى الأخير عليه "سحلية" فصرخ محمد شاهين قائلاً: "لا يا رامز عندي فوبيا".

بينما كشف محمد لطفي سبب خلافه مع محمد شاهين، فقال: "كنت في أول الزواج، وكان وزني زايد وتخين شوية، وشاهين قالي وقتها أقفل القميص عشان الدهن، حسّسني إنها مش معايرة رجالة، واتضايقت منها وقتها، بس هو أخويا الصغير".