بالفيديو - بسمة وهبة تكشف تطورات حالتها الصحية بعد الجراحة الأخيرة

القاهرة - "لها" 10 سبتمبر 2022

نشرت الإعلامية بسمة وهبة، على حسابها الخاص بـ"إنستغرام" مقطع فيديو ظهرت فيه وهي جالسة في الطائرة أثناء رحلة عودتها من لندن، بعد خضوعها لعملية جراحية منذ عدة أيام، وطمأنت بسمة خلال الفيديو جمهورها على حالتها الصحية، كما أعلنت عن مفاجأة للجمهور.

وقالت بسمة في الفيديو: "الحمدلله والشكر لله عودًا حميدًا وكل عسر بيجي بعده يسر ومهما قعدت أشكر عمري كل الناس اللي سألوا عليا مش هيكفي.. أنا شوفت دعم وحب كبير من ناس كتير مش هقدر أوفيهم حقهم".

وأعلنت بسمة مفاجأة لجمهورها بعودتها لتقديم برنامجها 90 دقيقة على شاشة قناة المحور، قائلة: "أنا حاليًا راجعة القاهرة مع بنتي خديجة، وكل اللي نفسي فيه ربنا يكرمني وأروح عمرة وأشكر الله سبحانه وتعالى.. وبإذن الله يوم الإثنين المقبل هرجع لبرنامج 90 دقيقة، وانتظروني ومحدش هيوقفني".

وسبق وشاركت بسمة متابعيها فيديو لها من غرفة العمليات، عبر حسابها على "إنستغرام"، وقالت: "الواحد عامل زي الخروف اللي داخل يتدبح.. يارب يا كريم رحمتك بينا".

كما علقت بسمة وهبة على مقطع الفيديو، قائلة: "واحدة أعرفها اتصلت بيا وأنا مردتش وبعتت لي رسالة عتاب وقالتلي "أكيد مشغولة لأنك كل يوم في بلد بتتفسحي"، أنا ممكن فعلًا أكون مسافرة ولكن عشان أعمل عملية وبكون حزينة.. وربنا ما يحكم عليكي باللي أنا فيه وأحمدي ربنا إنك مش لازم تسافري عشان تلاقي علاج لمرض نادر.