هنا الزاهد تتعرض للهجوم... من اتهمها بالتكبر وكيف ردّت؟

11 أكتوبر 2018

تعرضت الفنانة المصرية هنا الزاهد للانتقاد بعد نشر صورة لها على حسابها على "إنستغرام".

ووجهت إليها إحدى المتابعات رسالة اتهمتها فيها بالتكبر وعدم الاهتمام بمعجبيها. ومما كتبت: "هو ليه بتتكبري ومبترديش على معجبينك؟ بتطلعوا في التلفزيون وتقولوا إحنا لولا الجمهور مكناش هننجح وكل الجو دة. لكن في الرسايل لاء، حشرات بتتكلم ومحدش يرد".

وأضافت: "على فكرة، إنت بتتكبري عشان ممثلة فمترديش إنت أصلاً، لو كنت بتحبي الفانز بتوعك كنت تردي عليهم وعلى كل الحب والكلام دة. إي يعني ممثلة بتظهري في التلفزيون؟ أهم حاجة إنك تحبي جمهورك ومتكونيش متكبرة بس انت متكبرة خالص عكس النجم والفنان أحمد فهمي".

ورغم أن الفنانة أعلنت في وقت سابق أنها لا ترد على التعليقات المسيئة، إلا أنها لم تدع هذا التعليق يمر مرور الكرام وردت: "أشكرك على اهتمامك، بس أنا قبل كده نزلت مع الفانز بتوعي و بتواصل معاهم دايماً وأكيد مش هعرف أرد على التعليقات دي كلها لأنهم كتير الحمد لله، بس هيخدوا مني مجهود ووقت طول اليوم إني اجاوب واحد واحد. بس من الوقت للتاني بطلع لايڤ و بشكرهم كلهم".

وأثار ذلك موجة كبيرة من التعليقات، حيث دافع معظم المتابعين عن الممثلة وهاجموا المتابعة.

يشار إلى أن الزاهد كانت أثارت الجدل مؤخراً بحديثها عن الندم بعد ارتباطها بالفنان أحمد فهمي.

وتبين أنها تقصد ندمها على فتح حساب له على "إنستغرام" لأنه يرد على كل التعليقات السلبية بطريقة حادة، الأمر الذي أزعجها. ولفتت الى أنها لا ترد على التعليقات السيئة والإهانات التي توجه إليها.

ما رأيك (0)

0

0

0

0

0