بعد إلغاء حفلة زفافها من نجم "آراب أيدول"... فتاة تحرج مي حلمي وهي ترد بعنف!

القاهرة (لها) 02 نوفمبر 2018

فوجئت المذيعة مي حلمي بتعليق من فتاة في صفحتها على "إنستغرام"، حيث تساءلت الفتاة عن كيفية احتفال مي بتعاقدها على برنامج جديد بعد أيام قليلة من مغادرتها للمستشفى وإلغاء حفلة زفافها على المطرب محمد رشاد قبل إقامته بساعتين.

وكتبت الفتاة: "هو حضرتك مش كنتي، في المستشفى، لحقتي تتعاقدي على برنامج جديد، ولا كل ده عشان الشهرة، صدقيني مكنش حد هيعرفك غير بعد حوارات المستشفى و تصريحات، حلو اوي كدة عاوز تشتهر اعمل حوارات".

مي حلمي لم تتجاهل هذا التعليق، بل قررت الرد بطريقة عنيفة وكتبت للفتاة: "مش مشكلتي ان حد زيك بيعرف الناس وقت المصايب بس يعني مابيدورش غير على النكد والفضايح والحاجات اللي بتشبع رغباته في انه يشوف غيره بيتألم، وده نوع من انواع المرض. اما بقى تعبي مش هتكلم عليه عشان من مش من حقك تعرف او تعرفي تفاصيل".




وأضافت: "اما عقدي ماضياه من شهرين فاتوا وماينفعش نقول اي اخبار إلا قبل الحلقات بكام يوم. فنصيبي انها تبقى اليومين دول مع اني قولت بردو قبل كده ان معاد برنامجي الجديد اخر عشرة. فالمشكله في نيتكم انتم. ماكنتش هرد بس رديت عشان الناس التانيه مالهاش ذنب انها ماتفهمش او راي سلبي زيك يأثر عليهم".

وكانت مي حلمي ألغت زفافها بعد نشوب خلاف بينها وبين خطيبها نجم "آراب أيدول" محمد رشاد، وذلك قبل الحفلة بساعتين.