بعد نداء إسعاد يونس له للإفراج عن بهاء سلطان.. نصر محروس: فوق رأسي

القاهرة (لها) 02 يناير 2020

في أول رد فعل من المنتج نصر محروس على نداء الفنانة إسعاد يونس له، بعدما طالبته بإنهاء النزاعات القضائية بينه وبين المطرب بهاء سلطان، والتي منعت الأخير من الغناء لسنوات طويلة. نشر على صفحته الرسمية في موقع "فيسبوك"، مقطع فيديو من حلقة برنامج "صاحبة السعادة" التي عرضت ليلة رأس السنة، واستضافت بهاء سلطان وناشدته فيها لإنهاء أي خلاف بينهما، حتى لا يحرم الجمهور من صوت بهاء.

وكتب قائلاً: "نداء مدام إسعاد يونس ليّه في برنامج "صاحبة السعادة" فوق راسي وأعتز بيه جداً، لأنها فعلاً أختي ولأن بهاء سلطان حقيقي غالي على قلبي وهو أخويا اللي بحبه".

وتابع: "علشان كده أول ما سمعت رديت عليها بمكالمة هاتفية، واتفقنا إننا هنتقابل قريب.. وإن شاء الله يحصل كل خير ونوصل لحل...على راسي من فوق يا صاحبة السعادة".

وكانت إسعاد يونس قالت خلال برنامجها "صاحبة السعادة" إنها مستعدة أن تذهب لنصر وتقبّل رأسه حتى يتم الصلح بينه وبين بهاء، مضيفة: "يا نصر إنت حبيبي وعارف أنا بحبك وبعشقك قد إيه، إنت أخويا وعشرة سنين طويلة.. أنا نفسى نفك الاشتباك ده بقى.. خلاص كبرنا، يمكن اللي جاي مش قد اللي راح، عشان كده أنا أرجوك إننا نقعد سوا ومستعدة آجي وأبوس على دماغك.. إننا نصفى الأمور بينك وبين بهاء سطان".