هذا هو السعر الباهظ لسترة ياسمين صبري ذات الأزرار الذهبية

15 مايو 2020

تحدث الفنانة المصرية ياسمين صبري ضجة كبيرة بكل إطلالاتها. فهي تتميز عادة بأناقتها وأنوثتها اللافتتين. وأثارت الاهتمام مؤخراً بنشر صورة لها مرتدية سترة سوداء من دون أكمام مع سروال باللون نفسه ما أظهر جمال قوامها الرياضي.

وتناقل الناشطون على مواقع التواصل الاجتماعي الصورة وبالبحث عن سعر السترة تبين أنه يبلغ على أحد المتاجر الإلكترونية 2820 دولاراً أميركياً.

ويذكر أن زميلة دراسة سابقة لفتت الأنظار في وقت سابق بعدما نشرت على حسابها على "فيسبوك" صورة قديمة للفنانة وكشفت من خلالها أنها لم تجر أي عمليات تجميل.

وكتبت: "ياسمين صبري طول عمرها عسولة معانا في المدرسة وهي دي ملامحها الحقيقية، هادية وأحلى بدون ميكب وإنسانة بسيطة فعلاً وطول عمرها كويسة مع الكل".

وأضافت: "من أول يوم ما كانت في الدفعة معانا حسيت إنها مش عادية وأنا افتخر بيها وهي تشرف أي حد. وفي أي جوازة أصلاً ليه الناس بتعمل كده في بعض والغريب إنه اللي ضدها بنات زيها ومن نفس جنسها بدل ما يشجعوه. طول عمري أعاني من نفس الكأس ونفسي البنات تبطل طبع الغيرة من بعض مش عيب إنه الواحدة تلاقي واحدة تانية أجمل وأرق وكل واحد جواه جمال داخلي بس اللي يحس بيه وكون أن ربنا خلق الجمال درجات دة ميقللش من الإنسان ".