بالفيديو - محمد فراج يروي تفاصيل "مشاجرته" مع خطيبته في الجونة

القاهرة - "لها" 14 نوفمبر 2020


نفى الفنان محمد فراج، خلال اللقاء الذي جمعه بالفنانة منى زكي وحلا فيه ضيفين على برنامج "معكم" الذي تقدمه الإعلامية منى الشاذلي على قناة cbc، ما تداولته بعض المواقع الإخبارية عن نشوب مشاجرة بينه وبين خطيبته بسنت شوقي على السجادة الحمراء في مهرجان الجونة السينمائي.

وأكد الشاب أن "السيناريو اللي انتشر ماحصلش خالص واللي كتب الموضوع ده اكيد بيدرس سينارية في المعهد، وانا قرأت الكلام دة وبسأل نفسي هو حصل ده فعلاً".

وشرح ما حصل: "اللي حصل كنا داخلين متأخرين جداً، وعاوزين نشوف الفيلم وسامعين المزيكا بتاعته بتبدأ وكنا هنتصور بس على السجادة بسرعة وفعلا اتصورنا سوا وبعد كده هي هتتصور لوحدها ومن لخمتها رميت الموبايل عشان تعرف تتصور لأن ما حدش موجود لياخد منها الأغراض".

ووصف ما حصل على السوشيال ميديا وبعض مواقع الاعلام بـ"الهري المش طبيعي، وحاجة مستفزة".


يذكر أن النجم المصري يشارك النجمة منى زكي في بطولة فيلم "الصندوق الأسود" الذي يشاركهما فيه مصطفي خاطر، وشريف سلامة، وهلا السعيد وأسماء جلال، قصة وإخراج محمود كامل وسيناريو وحوار أحمد الدهان وهيثم الدهان وتدور أحداثه في إطار من الإثارة والتشويق، حول ياسمين التي تجد نفسها وحدها في مواجهة لصّين بمنزلها، يؤدي دوريهما محمد فراج ومصطفى خاطر، وما يزيد من خطورة موقفها أنها حامل وهو ما يعرض جنينها هو الآخر للخطر.