فتحي عبد الوهاب يسخر من تامر حسني بصورة عفوية

القاهرة - "لها" 17 نوفمبر 2020


تسببت رسالة الفنان تامر حسني لمصالحة زوجته بسمة بوسيل في إثارة ردود فعل طريفة وبخاصة بين أوساط الفنانين، وبخاصة بعد أن وصفها "متهورة بس بحبك".

وعبر صفحته الرسمية على "فيسبوك"، نشر الفنان فتحي عبد الوهاب صورته محمولاً من قبل الفنان ياسر جلال وعلق عليها: "متهور بس بحبك".

تفاعل الجمهور بشكل واسع مع الصورة والتعليق الطريف للنجم المصري، وتم تداولها بكثافة بين المتابعين الذين أثنوا على طرافته وعفويته.



وكان تامر قد نشر على حسابه الخاص بـ"إنستغرام" عتاباً لزوجته ، بعد الأزمة التي مر بها الثنائي خلال اليومين الماضيين، ردت عليه الأخيرة على خاصية القصص المصورة الملحقة بحسابها على إنستغرام بمنشور تعتذر فيه له، حيث علقت قائلة: "فعلا اتهورت بس علشان بحبك.. آسفة".

وجاء اعتذار بسمة بعدما وجه لها زوجها عتاباً قال فيه: "بسمة حبيبتي للأسف إنتي مفكرتيش كويس وسلمتى ودنك لشر السوشيال ميديا عشان كان تعليق كلامهم فارغ، نسوكي إنك عرفتيني وأنا مشهور ودي طبيعة شغلي اللي عرفتيني عليها وحبتيني بيها، إزاي وصلوكي للزعل والبعد فترة.. المهم أنا مش هزعل منك ولا يرضيني زعلك إنتي حبيبتي وأم ولادي.. أنا ضهرك وسندك مهما حصل، بس اللى عايز أقوله لعل نكون سبب خير في توعية ناس كتير".

وأضاف: "ياريتك تركزي مع طاقة الناس اللي دعولنا ودعوا لولادنا وفعلا أنا بشكر كل الناس والفنانين اللى سعوا في الخير لينا.. وأنا واثق إنك دلوقتي زعلانة انك كتبتي كده.. هو تصرف متهور منك بس ولا يهمك مش عيب إن الإنسان يغلط ويتعلم وأنا ياما علمتك ولسة هعلمك كان نفسي الكلام ده يكون بينا لكن انتي أشركتي الجمهور الكريم فكام لازم أرد هنا.. وبينا حب عالي وحياة كريمة وأولادنا وبيتنا أغلى ما فيها ربنا يخلينا ليهم ويخليهم لينا يا رب.. متهورة بس بحبك".