تامر حسين يكشف حقيقة خلاف عمرو دياب ورامي صبري... والأخير يردّ بأغنية

16 ديسمبر 2020

اتخذ الشاعر الغنائي تامر حسين قراراً بوضع حدّ للشائعات والأخبار الخاطئة التي تنتشر أخيراً حول وجود خلافات بين النجم عمرو دياب والفنان رامي صبري.

وشرح تامر حقيقة الأمر عبر حسابه الرسمي على فيسبوك: "واضح ان في ناس بتتحداني وفاهمه اننا أعداء يا جماعه والله العظيم ان كان رامي صبري والا تامر حسني ما في بينهم وبين عمرو دياب أي عداوه لا من بعيد ولا من قريب ده كله إحترام وتقدير".

وتابع: "ولو منشنتهم والله حا يتفاعلوا ويغنوا عشان تتأكدوا ان مفيش بينهم وبين الراجل عدوات وحُب متبادل احنا في وقت تكاتف مش صراعات".

وأضاف في منشور آخر: "طب أول تحدي رامي صبري، الناس ما تعرفش انك ملحن اغنية كلامي من شهرين، للهضبه بس مش نازلة الالبوم ده بس موجودة وانك بتحبه جداً ومفيش بينكم أي مشاكل تقبل التحدي والا اغني أنا".

وسارع رامي للردّ على منشور الشاعر المصري قائلاً: "التحدي علشان تقبل عليك لا طبعا الهضبه اخويا الكبير وياما اتعلمت منه". ومن بعدها قبّل النجم المصري التحدي وقدم أغنية عمرو دياب "محسود" بصوته وعلق تامر على الامر قائلاً: "صديقي الفنان المحترم رامي قبّل التحدي وغناها بطريقته وصوته المميز يسلم ذوقك وروحك الحلوة يا روما".