تامر حسني يدعم زوجته وينفي انفصالهما للمرة الأولى بهذه الطريقة

19 أكتوبر 2022


يحاول النجم المصري تامر حسني وزوجته المغربية بسمة بوسيل وضع حدّ لشائعات الطلاق التي تطالهما كل فترة بسبب السوشيال ميديا وذلك من خلال تبادل رسائل الدعم والتشجييع والحب، لينفوا بذلك كل ما يتردد عن علاقتهما السيئة.

وعمد الفنان المصري على تهنئة زوجته، مصممة الأزياء وصاحبة علامة متخصصة في مواد التجميل والعناية بالبشرة، ودعمها في مشروعها الجديد، الذي تعتزم الكشف عنه قريبا.

ونشر النجم المصري عبر خاصية الستوريز على أنستغرام رسالة لزوجته، جاء فيها "مليون مبروك حبيبتي على انتهاء المرحلة الأخيرة لمشروعك القادم، لما شفت النتيجة النهارده وازاي فكرتي وتعبتي في كل تفصيلة في المشروع.. وسفر ومشاوير واهتمام من جودة المنتجات وتغليفها وتجهيزها.. بجد فرحت بيكي اوي انتي وكل اصدقاء المشروع".

وأضاف: "شفت قد ايه نفسكوا تعملوا حاجة مهمة.. ربنا هيكرمك انتي وهما وان شاء الله هتشوفي نجاح كبير على قد مجهودك الكبير وطلوعك السلم خطوة خطوة، وزي ما بقولك دايما السيول أولها نقطة.. يعني أول خطوة إن شاء الله هتجيب وراها خطوات كتير كتير يارب.. بحبك يا زوجتي الجميلة".

تفاعلت بوسيل مع رسالة زوجها، عبر ذات الخاصية على حسابها بتطبيق أنستغرام، وعمدت على إعادة نشر ما كتبه تامر، وردّت عليها قائلة: "حبيبي كل ده حصل بنصايحك ليا وفعلا أنا اللي كنت طايرة من الفرحة عشان شفتك فرحان بجد لأنك مثلي الأعلى في النجاح بشكل عام.. ربنا يخليك ليا وكل الفريق بيشكرك وبيقولك متتصورش رفعت روحنا المعنوية قد أيه يا تموراه.. بحبك أكتر يا زوجي الوسيم".

تفاعل الجمهور بشكل واسع مع رسائل الزوجين وحاولوا دعم علاقتهما بأجمل التعابير، وانهالت عليهما التعليقات الداعمة لهما، متمنيين لهما السعادة والحب وراحة البال.