تحميل المجلة الاكترونية عدد 1075

بحث

تسريب صورة مخيفة لشيرين... وحسام حبيب يكذّبها

تسريب صورة مخيفة لشيرين... وحسام حبيب يكذّبها

تصدّر في الأيام الماضية اسم النجمة شيرين عبد الوهاب وطليقها الفنان حسام حبيب بعد تكرار الخلافات بينهما لأسباب غير واضحة إلى الآن.

وبالتزامن مع الشكوى القضائية التي رفعتها النجمة المصرية واتهامها لحسام حبيب بالتعدّي عليها بالضرب، تم تسريب صورة لشيرين والدماء تغطي وجهها بالكامل بسبب إصابة في أعلى جبهتها، وهو ما أثار قلق الجمهور عليها.

وبعد الضجة التي رافقت نشر الصورة، خرج الفنان المصري في حديث مع برنامج "ET بالعربي" وأكد أن كل ما يُقال عن اعتدائه على شيرين غير صحيح، قائلاً: "أقسم بالله كل الكلام ده كذب، وأنا عمري ما مدّيت إيدي على شيرين، وهي اللي ضربت دماغها بطفّاية وعوّرت رجليها بمقص، وبنتها كانت موجودة وناس كتير كانت موجودة هتقول أنا كنت طرف في الخناقة ولا لأ، ومفيش غير واحد زوّر شهادته وقال إني سرقتها".

وأضاف: "بالمخ كده ليه شيرين تديني 50 ألف دولار، وعايز أسأل هي سحبت 50 ألف دولار من أي بنك؟ ولا جابتهم من الشارع ويبقى لازم يتعمل لها قضية أموال عامة. والـ 4 خواتم ألماظ فين فواتيرهم ومواصفاتهم إيه بالوزن، وأرجو من محاميها يرد خلال ساعة بالكتير".

واختتم حسام حبيب كلامه بعرض تسجيل صوتي جاء فيه: "شيرين بتهدّدني طول الوقت بنِعم ربنا عليها، وهي قالت علشان أودّيك في داهية زي زمان".

المجلة الالكترونية

العدد 1075  |  حزيران 2024

المجلة الالكترونية العدد 1075