هشام سليم لياسمين عبد العزيز: علشان تكذبي لازم تكذبي صح.. سمعتك سابقاكي

هشام سليم,ياسمين عبد العزيز,بنات هشام سليم,مصر,ابن

03 يناير 2016

ردّ الفنان هشام سليم رداً عنيفاً على الفنانة ياسمين عبد العزيز بعد كلامها عن ابنته زين، فاتهمها بسمعتها.


وأكّد سليم عبر حسابه في "فايسبوك" إن ياسمين ليست جارته إذ "لا يشرّفه أن تكون كذلك"، معتبراً أنّ "سمعتها في الوسط الفني سبقاها".

وكان ياسمين تحدثت عن وجود ابنته في إحدى الفيللات مع مجموعة من الشباب والبنات  دون رقيب.

وتابع: "القضية لسه ما خلصتش و لما الحكم النهائي يطلع أرجو أن يظل القضاء عادل لأني سأثبت إنك كاذبة و تتمادين في الكذب حتي اليوم."

وأضاف: "انتي في المحضر قلتي صوت عالي طالع من الفيلا بتاعة اللي جانبك . طب ما قلتيش ليه أن فيه حفلات صاخبة وبنات و ولاد و شوية تحابيش من اللي بتأليفها؟!".

وسأل ياسمين قائلاً: "ألفاظ إيه اللي بتعفي عن قولها لما الوسط كله سمعك بتقوليها قبل كده؟ و أكيد بناتي لم يقولوها فاكرة التورتة اللي لبسوها في وشك في التصوير "وإيه اللي وداكي عند الجار و قابلتي بناتي برة أمام الفيلا يعني ما كانوش جوة في الحفلة الصاخبة".

وأكمل بتساؤل آخر: "لما الولاد و البنات طلعولك وهذا يؤكد إنك كنتي امام فيلتهم ما فيش غير بنتي اللي ضربتك بالموبايل ده المفروض كانوا كلهم يتلموا عليكي و يتسلوا عليكي، وما جيبتيش سيرة العربيات السودة و البودي جاردات و طلبك يطلعوا المسدسات ليه؟ .

وأضاف: "مش تفهمي الأول القضايا بتمشي إزاي قبل ما تقولي المحكمة حكمت و لا الجهل القضائي عندك زايد لو كده اسألي شلة المحامين اللي انت جايباهم (...) لن أعتذر لك لأني كلمتك أول يوم و جوزك ردّ عليا بعد تالت مرة و لا إبنتي، فأنت غلطانة إنك نزلتي من بيتك و تكلمي مع عيال واللي يمشي ورا العيال ما يخلاش من التهزيق، و نصيحة مني علشان تكذبي لازم تكذبي صح و ما تنسيش اللي قلتيه قبل كده إلي اللقاء في الحكم النهائي".

وختم كلامه: "يا ترى لسة بتلعبي اسكواش؟".