بالفيديو - هالة صدقي تصدم الجميع بتغيّر شكلها بالكامل

القاهرة - "لها" 25 أكتوبر 2021


نشرت الفنانة هالة صدقي، على حسابها الخاص بـ"إنستغرام" مقطع فيديو فاجأت به متابعيها، حيث ظهرت بإطلالة جديدة قامت فيها بتغيير تسريحة شعرها ومكياجها بالكامل ووضعت عدسات لاصقة ملونة.

وظهرت هالة خلال الفيديو وهي تقول: "عمري ما رفعت شعري كنت معقدة من كده".

وعلقت على الفيديو قائلة: "أي إنسان مش الفنان بس لازم يغير من شكله كل شوية علشان ما يزهقش من نفسه، من زمان ما عملتش شعري كده أتمنى يعجبكم التغيير، شكرا نجلاء من شباب وولاد محمد الصغير، أصحابي هنا اللي هيقولوا رأيهم".

وتلقت هالة العديد من التعليقات على إطلالتها الجديدة حيث نالت إعجاب متابعيها، واستغرب البعض الآخر من تغيّر ملامحها بالكامل، لافتين إلى أنها تبدو وكأنها خضعت لحقن بوتوكس غيرت من شكلها.


وكانت هالة صدقي قد روت موقفاً إنسانياً لمصفف الشعر الراحل محمد الصغير مع فنانة مريضة، خلال تأبينه في احتفالية على هامش مهرجان الجونة السينمائي، تحت عنوان "صالون الصغير".

وقالت: "في واحدة صديقة ليا فنانة كان عندها مشكلة صحية كبيرة، وقالتلي أنا نفسي أقص شعري بس مكانتش بتتحرك. قالتلي تفتكري لو كلمت محمد الصغير ممكن يبعتلي حد، قلتلها محمد طول عمره جدع. كلمته وقالتلي محمد لما عرف جه بنفسه، وهو اللي قصلها شعرها. هو له رصيد كبير عندي، حاجات عايزة حواديت".